Cuma , 19 Nisan 2024

İpekyolu Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı Yayımlandı

İpekyolu Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı Yayımlandı

İpekyolu Kalkınma Ajansı Teknik Destek Programı Yayımlandı. İpekyolu Kalkınma Ajansı 2017 yılı içerisinde 6 dönemde (Ocak-Şubat, Mart-Nisan, Mayıs-Haziran, Temmuz-Ağustos, Eylül-Ekim, Kasım-Aralık) teknik destek sağlamayı planlamaktadır. Verilecek desteğe ilişkin tahsis edilen toplam kaynak  1.200.000.- TL. olarak kararlaştırılmıştır.

Teknik desteğin amaç ve önceliklerine Kalkınma Ajansları Proje ve Faaliyet Destekleme Yönetmeliği ve Kalkınma Ajansları Destek Yönetim Kılavuzu’nda yer verilmektedir. Buna göre, İpekyolu Kalkınma Ajansı tarafından sağlanacak teknik desteğin amacı, bölgedeki yerel aktörlerin bölgesel kalkınma açısından önem arz eden, ancak kurumsal kapasite eksikliği nedeniyle hazırlık ve uygulama aşamalarında sıkıntı ile karşılaşılan çalışmalarına destek sağlamaktır.

 Programın özel amaçları ise;

• Yerel yönetimlerin planlama çalışmalarının desteklenmesi,

• Yerel yönetimlerin bölge plan ve programlarını uygulayıcı veya yerel kalkınma kapasitesini artırıcı faaliyetlerinin desteklenmesi,

• Diğer kamu kurum ve kuruluşlarının ve bölgedeki sivil toplum kuruluşlarının yerel ve bölgesel kalkınmaya katkıda bulunabilecek çalışmalarına uzman desteği sağlanmasıdır

 

İlk Başvuru Tarihi: 3 Şubat 2017

DÖNEM SON BAŞVURU TARİHİ
1.DÖNEM (OCAK-ŞUBAT) 28.02.2017
2.DÖNEM (MART-NİSAN) 28.04.2017
3.DÖNEM (MAYIS-HAZİRAN) 30.06.2017
4.DÖNEM (TEMMUZ-AĞUSTOS) 31.08.2017
5.DÖNEM (EYLÜL-EKİM) 31.10.2017
6.DÖNEM (KASIM-ARALIK) 29.12.2017

Başvuru sahipleri Ajans internet sitesinde yer alan ilgili online başvuru linkini tıklayarak öncelikle sisteme(KAYS-Kalkınma Ajansları Yönetim Sistemi) “başvuru sahibi” olarak kayıt olmalıdır. (https://kaysuygulama.kalkinma.gov.tr/) Sisteme kaydını yapan başvuru sahibi kullanıcı adı ve parolasını girdikten sonra mail adresine gönderilen onay kodunu girerek hesabını etkinleştirmeli ve sonrasında adına başvuruyu hazırladığı kurumu sisteme kaydetmesi gerekmektedir. Daha sonra, online başvuru sistemindeki ilgili adımları izleyerek online proje başvurusunu gerçekleştirmelidir. Başvuru Formu ve Ekleri doldurulduktan sonra diğer destekleyici belgeler sisteme yüklenecektir.

Online başvuruyu tamamlayan başvuru sahipleri çıktısını aldıkları proje başvurusuna Ajans tarafından talep edilen destekleyici belgeleri ekleyerek proje dosyasını oluşturmalıdır.

Ayrıntılı bilgi için  https://portal.kays.kalkinma.gov.tr  adresinde ekranın sağında yer alan yardım sekmesi tıklanarak kayıt işlemleri ile ilgili kılavuzlara ve eğitim videolarına ulaşılabilir.

2017 yılı Teknik Destek Programı’na yönelik başvurular, kapalı zarf içinde taahhütlü posta yoluyla, kargo şirketi ile veya elden Ajans’ın Gaziantep ilindeki merkezi ile Adıyaman ve Kilis illerindeki Yatırım Destek Ofisleri’ne yapılır. Başka yollarla (örneğin faks ya da elektronik posta ile) yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

Postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

” Programla ilgili dokümanlara sağ taraftaki EK DOSYALAR kısmından ulaşabilirsiniz.”

Ayrıca Kontrol Edin

FOSTER İstihdam Taahhütlü KOBİ Destek Programı İkinci Teklif Çağrısı

İlk hibe desteği çağrısı büyük ilgi gören FOSTER Projesi İstihdam Taahhütlü KOBİ Destek Programı kapsamında …

Sohbet başlat
Desteğe mi ihtiyacınız var?
Scan the code
Merhaba ,

Size nasıl yardımcı olabiliriz?